Något för Timrå som tredjecenter?
Inlägg: 1160044
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Dessutom var det inget påstående ifrån min sida, snarare en fråga...
"Något för Timrå som tredjecenter?"
"Något för Timrå som tredjecenter?"
Sv: Silly Season 09/10
Laken: varför ska vi värva en tredje center? Där kan väl lander spela, eller???????