Laken: varför ska vi värva en tredje center? Där kan väl lander spela, eller???????
Inlägg: 1160049
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
diffe: Jag ser det som att vi saknar en första- och en tredjecenter. Gör inte du?
Gabriel Karlsson blir andrecenter och någon av Jesper Samuelsson och Anton Lander får styra fjärdekedjan.
Gabriel Karlsson blir andrecenter och någon av Jesper Samuelsson och Anton Lander får styra fjärdekedjan.
Sv: Silly Season 09/10
diffe: passar bra , då slipper vi använda/slösa pengar på någon annan spelare (ironi)