diffe: passar bra , då slipper vi använda/slösa pengar på någon annan spelare (ironi)
Inlägg: 1160051
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Andersson: tycker absolut att han ska få den chansen,,
1 första center sen kan sonnenberg eller lander slåss om 2 o 3e
1 första center sen kan sonnenberg eller lander slåss om 2 o 3e