Hahl Bundy: Nubben bygger lag....
Inlägg: 1161153
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Varför kan inte Pebben spela med sin lillebror för?
Frölunda har ju redan 14 forwards under kontrakt.
Hur stort jävla lag skall han ha den där girige fan?
Frölunda har ju redan 14 forwards under kontrakt.
Hur stort jävla lag skall han ha den där girige fan?
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Själv tycker jag att det ÄR hög tid att presentera ett nyförvärv. Vi ska in med 4 spelare till. NÅN borde väl vara klar, tycker man?
Se till att gå ut med det nån gång!
Skulle inte förvåna mig om nästa "nyförvärv" är Lind.
Sen får det baske mig vara nog med 2:a sorteringar!
Se till att gå ut med det nån gång!
Skulle inte förvåna mig om nästa "nyförvärv" är Lind.
Sen får det baske mig vara nog med 2:a sorteringar!