mikenomad: Själv tycker jag att det ÄR hög tid att presentera ett nyförvärv. Vi ska in med 4 spelare till. NÅN borde väl vara klar, tycker man? Se till att gå ut med det nån gång!
Skulle inte förvåna mig om nästa "nyförvärv" är Lind. Sen får det baske mig vara nog med 2:a sorteringar!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Se till att gå ut med det nån gång!
Skulle inte förvåna mig om nästa "nyförvärv" är Lind.
Sen får det baske mig vara nog med 2:a sorteringar!