Inlägg: 1161713
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fan...jag citerar mig sjäv...pratar med mig själv...hur tragisk får man bli??
NU FÅR DET FAN HÄNDA NÅGOT!!!11
NU FÅR DET FAN HÄNDA NÅGOT!!!11
Han ser mao jävligt rysk ut. Ett tecken månne? Är det KHL som hägrar...?