Inlägg: 1161710
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag känner ett sådant enormt lugn när det gäller Håkan Loob och Mats Näslund. Helylle killar lixom.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Skinnpastej, gula tänder och rödlätt näsa....ja, se det är vår Håkan det..."
Han ser mao jävligt rysk ut. Ett tecken månne? Är det KHL som hägrar...?
Han ser mao jävligt rysk ut. Ett tecken månne? Är det KHL som hägrar...?
Ser ut som en traditionell, överårig krograggare kl 03.15 utanför O´Learys raggandes uppspacklade fjortisar.