Harryhaffa: Härligt, du menar alltså att det finns hopp ännu?! Att jag har en bit kvar till avgrunden...?
Inlägg: 1161720
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Över 30 felpostade inlägg på en natt/morgon HS-poliserna får mycket att göra!
Jävla skit match blä får Chicago!
Nu får man trösta sig med en Hammarby seger....eller?
Hammarby - Halmstads BK 16:00 tv4
Jävla skit match blä får Chicago!
Nu får man trösta sig med en Hammarby seger....eller?
Hammarby - Halmstads BK 16:00 tv4