Inlägg: 1161807
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så har FBK:s andremålvakt ett coolt namn, Robin Rahm. Risk för en hel del ra(h)m-träffar där....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Lite små mysigt från 7:50 ungefär "Igor igor, ge oss en sång. Igon igor, ge oss en sång" Så kommer han fram och ger dom "Vi è Bajen från Söder".
Skulle vilja se "Styf Styf, ge oss en sång" Men glaset sabbar väl hela idén
Skulle vilja se "Styf Styf, ge oss en sång" Men glaset sabbar väl hela idén
Jävla skit match blä får Chicago!
Nu får man trösta sig med en Hammarby seger....eller?
Hammarby - Halmstads BK 16:00 tv4