1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161722

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag känner ett sådant enormt lugn när det gäller Håkan Loob och Mats Näslund. Helylle killar lixom.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Det är det som är lite av problemet med Red Wings. De är så taktiskt smarta och så oerhört svåra att få grepp om. Man kan tro att man har dem i schack och så bang! Så kommer någon av kedjorna igenom och får motståndarna att betala priset. Du har inte råd att göra ett enda misstag mot dem för då är det kört.

Ta bara en sådan sak som Holmström och Franzen. Har du som motståndare lyckats neutralisera Holmström så kommer nästa chock. Då kommer Franzen in och är minst lika jobbig framför mål och till och med ännu vassare offensivt sett.

Få se hur det går för Chicago som annars är ett riktigt spännande och kul lag att se på.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer