Inlägg: 1161775
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Poffa: Själv har man hållit på Detroit sedan man första gången hörde världshistoriens bästa HårdRocks låt: "Detroit Rock City" Klassiskt lag, Dräkter i Timrå färg, ja kan det bli bättre?.
Topp 3 lag i NHL
1, Detroit
2, New Jersy Devils
3, Boston Bruins
Är även lite svag för Buffalo, men bara lite
Colorado? nja,
Sv: Silly Season 09/10
Poffa: Nä nä, det var en seriös fråga. Med tanke på din ryktbara bomb samt vilken före detta Modoit som spelar i Chicago...
Sv: Silly Season 09/10
Poffa: Det där är lite roligt. Jag håller på Detroit, dels för att Zäta lirar där, men framförallt att det är så många svenskar i det laget.
För övrigt så har jag ingen passion får någon NHL-klubb utan bara där dom svenska framgångarna hägrar.
För övrigt så har jag ingen passion får någon NHL-klubb utan bara där dom svenska framgångarna hägrar.
mikenomad: What's with the attitude, man?
Jag gillar hockey och jag har Colorado som favoritlag. Och med tanke på deras enorma framfart i år så får jag heja på Modoiterna som är kvar.