Poffa: Själv har man hållit på Detroit sedan man första gången hörde världshistoriens bästa HårdRocks låt: "Detroit Rock City" Klassiskt lag, Dräkter i Timrå färg, ja kan det bli bättre?.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Poffa: Själv har man hållit på Detroit sedan man första gången hörde världshistoriens bästa HårdRocks låt: "Detroit Rock City" Klassiskt lag, Dräkter i Timrå färg, ja kan det bli bättre?.
Topp 3 lag i NHL
1, Detroit
2, New Jersy Devils
3, Boston Bruins
Är även lite svag för Buffalo, men bara lite
Colorado? nja,