1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161905

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Vi är för gamla för entusiasm, åtminstone borde vi vara det. Så vad har gått snett i vårt fall? Överdosering av vaddå, ångest? Ja, förmodligen...

Jag litar på att Linkan ordnar fullt lag. Jag är nöjd så...klarar inte av högre förväntningar och den besvikelse som följer i kölvattnet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Det djävliga är att FBK och andra "storheter" börjar att tappa spelare innan vi fyllt på våran trupp klart.
Detta betyder ju att våra eventuella värvnigar kommer att försvinna till FBK, som ju kommer att övertrumfa våra lönebud!
Agera, Linkan!
Ro över Pikkarainen, innan Glennertfamiljen snor honom!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer