mikenomad: Det djävliga är att FBK och andra "storheter" börjar att tappa spelare innan vi fyllt på våran trupp klart. Detta betyder ju att våra eventuella värvnigar kommer att försvinna till FBK, som ju kommer att övertrumfa våra lönebud! Agera, Linkan! Ro över Pikkarainen, innan Glennertfamiljen snor honom!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Detta betyder ju att våra eventuella värvnigar kommer att försvinna till FBK, som ju kommer att övertrumfa våra lönebud!
Agera, Linkan!
Ro över Pikkarainen, innan Glennertfamiljen snor honom!