mikenomad: Och tur att han lärt sig svenska så bra :) för han verkar bli ensam finne ....
Inlägg: 1163482
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
zita: Ja, bara en sån sak! Ingen som kan raljera om årets TIK i termer om "finska landslaget" längre...