zita: Ja, bara en sån sak! Ingen som kan raljera om årets TIK i termer om "finska landslaget" längre...
Inlägg: 1163485
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Äh, nu blir det "jävla franskjävlar" istället, komplett med brödrost-tifo.