Tvåtallar: Den där artikeln fick mig glad. Bröderna Tjärnqvist vore hur bra som helst att få hit. Men jag antar att detta förblir en dröm.
Inlägg: 1163711
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
intressant... förut klagades det att det inte sas någonting... Nu ligger denna kommentar inne på hockeysverige.se
"Timrås ledning läcker ut som soll- återigen. Personligen tycker jag att Timrå arbetar väldigt amatörmässigt när man diskuterar namn så här öppet. Det blir inte bättre när 1 av 15 spelare, på deras "öppna önskelista" går i hamn. Mig gör det inget, eftersom jag är säker på att spelarnas intresse för Timrå svalnar i takt med detta också."
Blir folk ALDRIG nöjda... haha
"Timrås ledning läcker ut som soll- återigen. Personligen tycker jag att Timrå arbetar väldigt amatörmässigt när man diskuterar namn så här öppet. Det blir inte bättre när 1 av 15 spelare, på deras "öppna önskelista" går i hamn. Mig gör det inget, eftersom jag är säker på att spelarnas intresse för Timrå svalnar i takt med detta också."
Blir folk ALDRIG nöjda... haha