1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1163712

Sv: Silly Season 09/10
intressant... förut klagades det att det inte sas någonting... Nu ligger denna kommentar inne på hockeysverige.se
"Timrås ledning läcker ut som soll- återigen. Personligen tycker jag att Timrå arbetar väldigt amatörmässigt när man diskuterar namn så här öppet. Det blir inte bättre när 1 av 15 spelare, på deras "öppna önskelista" går i hamn. Mig gör det inget, eftersom jag är säker på att spelarnas intresse för Timrå svalnar i takt med detta också."

Blir folk ALDRIG nöjda... haha

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Snarare känns allt som läcker i media som blindspår för media och supportrar. Vem hade koll på att Corso och Meunier fanns på den berömda listan/radarn? Även om det verkar som att man ramlade över Meunier i ett rätt sent skede.

Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Det fanns dom som klaga att dom inte höll käften när det var som tystast också...

Då skrev jag detta inlägg

""Rabbe skriver:
15 maj 2009 klockan 11:37
Dem har även en sportchef som inte kan hålla käften."

**Haha, det är väl just det Linkan gör hela dagarna, håller käften......

fettsteffe @ Gävle Länktips 2009-05-15 15:57 "

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.