Inlägg: 1163867
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
ersson: Kanske folk prioriterar vad som är viktig info och inte här på HS.
Det som stod idag vet alla redan sen tidigare.....
Mest komiska är väl att du gör en chockgubbe":O" och ett utropstecken.
Det som stod idag vet alla redan sen tidigare.....
Mest komiska är väl att du gör en chockgubbe":O" och ett utropstecken.
Även att dom söker efter en till forward om dom skulle få in honom.
Kolla länk!