Inlägg: 1163868
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe:
Det mest komiska är din attityd.
Varför är du så in i h*lvete negativ, jag trodde antaligen jag kom med en intressant nyhet.
Snacka om att jag verkligen inte ska skriva på detta forum något mer.
Tack för mig.
Det mest komiska är din attityd.
Varför är du så in i h*lvete negativ, jag trodde antaligen jag kom med en intressant nyhet.
Snacka om att jag verkligen inte ska skriva på detta forum något mer.
Tack för mig.
Det som stod idag vet alla redan sen tidigare.....
Mest komiska är väl att du gör en chockgubbe":O" och ett utropstecken.