1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1164220

Sv: Stanley Cup är i full gång
superfalle: Riktigt vass första period, synd att Detroit inte fick nåt PP men de kommer nog, Zätas sista byte var enormt bra.

Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup är i full gång

Snoop: Några notiser:  Hossa ser riktigt het ut.

Däremot som gör Helm, Cleary, Fillpula och även ibland Franzen  en sak som gör att naglarna håller på att ta slut, dom har en förmåga att ibland ge bort pucken i offensiva zon  i helt fel lägen så man åker på några riktigt livsfarliga spelvändningar emot sig. Helm har gjort det ett par ggr idag redan och gjorde det förra mathen när pingvinerna gjorde 2-0.

Mkt sällan man ser Zetterberg göra sådana saker.

Sedan så må J Ericsson ha gjort det bra, men karln känns som en riktigt säkerhetsrisk framför eget mål, rädda att han blir syndabock inatt, Pittsburg känns en aningen hetare,de lägen de haft har varit riktigt farliga,eller det beror kanske endast för att man håller på Detroit man tycker så.

Go Detroit Go!!


Sv: Stanley Cup är i full gång
Snoop: Ja inte kan man klaga på tempot =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.