Snoop: Ja inte kan man klaga på tempot =)
Inlägg: 1164221
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
fettsteffe: fy fan va kul att vara på en sån här match .. inget elitserien fippel med pucken .