1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1164271

Sv: Stanley Cup är i full gång

Simmalugnt: kul för Hossa!!,.  Så kass han varit de senaste matcherna "förutom dagens halva första period" kan man inte vara. Lidström är inte sig själv, inte heller kronwall o Datzuyk idag.

Zetterberg försöker, vinner puck, tekar som en gud, neutralisera Crosby hela slutspelet och blir belönad att spela men en kass Cleary idag.


Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup är i full gång
RTS: Ja ingen i Detroit var ju spec bra idag, men Lidström har ju haft en pungkulsskada och den är nog inte helt läkt.

Måste även säga att de är stort av Detroitfansen att stå kvar på läktarn, hade de varit Timrå i final o man sett Timrå torska då vete sjutton om man orkat stå kvar, de är stort gjort.

Sv: Stanley Cup är i full gång
RTS:

Haha ja i dag är man ju hyfsat nöjd att det inte står Marian Hossa i passet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.