Inlägg: 1164275
Svarskommentarer
Sv: Stanley Cup är i full gång
Snoop: FY FAN VAD UNDERBART! HELVETE VAD JAG SKALL NJUUUTA AV DETTA! Vad var det jag sa?
Räkna aldrig Sjöstedt eller Pittsburgh Penguins heller för den delen.
PRISA MALKIN OCH TALBOT! NU ÄR VI BÄST I VÄRLDEN!
Måste även säga att de är stort av Detroitfansen att stå kvar på läktarn, hade de varit Timrå i final o man sett Timrå torska då vete sjutton om man orkat stå kvar, de är stort gjort.