fettsteffe: instämmer lär bli farmaligan direkt stackarn.
Inlägg: 1165802
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ante08: Japp, och där är det ingen topp lön, lite synd är det faktist. Första året i timrå trodde jag han kunde bli bättre än "en i mängden" men utvecklingen stannade...