ante08: Han kommer å bli nr. 1 "Backe" ..vänta och se....
Inlägg: 1165836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Så är man härligt mör i benen idag efter att gå hem ifrån stan inatt. Jag "fuskade" iofs lite grand då Aftonbladets Distributionsbil gav mig lift från Guns Trädgård. Men är man otränad och jävlig är det en påfrestning som heter duga ändå.