zita: Så är man härligt mör i benen idag efter att gå hem ifrån stan inatt. Jag "fuskade" iofs lite grand då Aftonbladets Distributionsbil gav mig lift från Guns Trädgård. Men är man otränad och jävlig är det en påfrestning som heter duga ändå.
Inlägg: 1165839
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Låter inte allt för skoj...sicken prommis...Om en månad sitter man i Eon Arena igen...längtar