Paddan: Harpan. Det är ju ett stränginstrument :)
Inlägg: 1166410
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Jag trodde att han spelade Banken på Arenan. Men med tanke på att det är paddan så kanske han spelar Retstickan. Den samtidigt som han är i er GB måste vara en perfekt kombination.
Hörde dessutom att ni slutat spela Envisa finskan på supporterträffarna. Vad blir det för något nu? David och Goliat?
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Äh, jag får inte spela stränginstrument, jag är alldeles för snäll.
Fast, allvarligt talat, känns inte sportredaktionen på båda tidningarna som om de permanent vore bemannade med sommarvikarier? Eller det kanske blir så när man låter Hänt i Veckan sköta en sportredaktion.
Fast, allvarligt talat, känns inte sportredaktionen på båda tidningarna som om de permanent vore bemannade med sommarvikarier? Eller det kanske blir så när man låter Hänt i Veckan sköta en sportredaktion.