Hahl Bundy: Jag trodde att han spelade Banken på Arenan. Men med tanke på att det är paddan så kanske han spelar Retstickan. Den samtidigt som han är i er GB måste vara en perfekt kombination.
Hörde dessutom att ni slutat spela Envisa finskan på supporterträffarna. Vad blir det för något nu? David och Goliat?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hahl Bundy: Jag trodde att han spelade Banken på Arenan. Men med tanke på att det är paddan så kanske han spelar Retstickan. Den samtidigt som han är i er GB måste vara en perfekt kombination.
Hörde dessutom att ni slutat spela Envisa finskan på supporterträffarna. Vad blir det för något nu? David och Goliat?