fettsteffe: Själv tar jag sånt där med en nypa salt, ville bara aktivera Gb:n litegrann härinne.
Inlägg: 1166448
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Ta inte en allt för stor nypa, befinner mig i värmland just nu bland fbkare som jag vet har god insyn i färjestad, enligt dessa herrar har pyrret fbk som nr1 om det blir sverige