Hahl Bundy: Dom värvade ju nyss Kent mcdonalds...Men men, man vet aldrig.
Inlägg: 1166447
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Är det så att Pyrret har FBK som förstaval i Sverige så känns ju det väldigt, väldigt tråkigt. Då har vi förlorat ett gäng spelare som inte vill vara kvar i TIK. Hahl är ju ett annat exempel, trots att han hade fått fina pengar här. Nej, jag vill inte tro att Pyrret väljer FBK, om han nu ens är aktuell.
OM #37 vill vara kvar i TIK så tror jag att TIK skulle fixa det på ett eller annat sätt. För det har ju Linkan sagt. Inte minst i tidningarna.
OM #37 vill vara kvar i TIK så tror jag att TIK skulle fixa det på ett eller annat sätt. För det har ju Linkan sagt. Inte minst i tidningarna.
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Skellefteå tappade sin stjärna medan Färjestad värvade SAIK-flopp, eller?
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Själv tar jag sånt där med en nypa salt, ville bara aktivera Gb:n litegrann härinne.