fettsteffe: Skellefteå tappade sin stjärna medan Färjestad värvade SAIK-flopp, eller?
Inlägg: 1166450
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Ungefär iaf ;)
"Skellefteå bryter kontrakt med stjärna"
"McDonell klar för mästarna Färjestad"
Där var han en stjärna, Men blev sedan en i mängen i mästarlaget.....
"Skellefteå bryter kontrakt med stjärna"
"McDonell klar för mästarna Färjestad"
Där var han en stjärna, Men blev sedan en i mängen i mästarlaget.....
Sv: Silly Season 09/10
Pär: Om du tycker att vi har ett spännande lag men samtidigt är orolig så har du kommit till rätt ställe.