Är det så att Pyrret har FBK som förstaval i Sverige så känns ju det väldigt, väldigt tråkigt. Då har vi förlorat ett gäng spelare som inte vill vara kvar i TIK. Hahl är ju ett annat exempel, trots att han hade fått fina pengar här. Nej, jag vill inte tro att Pyrret väljer FBK, om han nu ens är aktuell. OM #37 vill vara kvar i TIK så tror jag att TIK skulle fixa det på ett eller annat sätt. För det har ju Linkan sagt. Inte minst i tidningarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
OM #37 vill vara kvar i TIK så tror jag att TIK skulle fixa det på ett eller annat sätt. För det har ju Linkan sagt. Inte minst i tidningarna.