Andersson: Vi har en Granat. Det har inte dom.
Inlägg: 1166672
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Apropå Granath så skriver en Leksandsblogg så här:
Näst tyngst är faktiskt förlusten av Elias Granath (b), där får Timrå en gedigen back som utvecklats för varje år. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Bengt-Åke Gustafsson plötsligt får upp ögonen för Elias nu när han inte spelar i leksandströjan längre.
Näst tyngst är faktiskt förlusten av Elias Granath (b), där får Timrå en gedigen back som utvecklats för varje år. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Bengt-Åke Gustafsson plötsligt får upp ögonen för Elias nu när han inte spelar i leksandströjan längre.
Länkar:
http://blogg.vintergatan.be/
http://blogg.vintergatan.be/