Hahl Bundy: Apropå Granath så skriver en Leksandsblogg så här:
Näst tyngst är faktiskt förlusten av Elias Granath (b), där får Timrå en gedigen back som utvecklats för varje år. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Bengt-Åke Gustafsson plötsligt får upp ögonen för Elias nu när han inte spelar i leksandströjan längre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Näst tyngst är faktiskt förlusten av Elias Granath (b), där får Timrå en gedigen back som utvecklats för varje år. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Bengt-Åke Gustafsson plötsligt får upp ögonen för Elias nu när han inte spelar i leksandströjan längre.