Att Niklas Holmgren lämnar Canal Plus tycker jag är silly seasons sämsta nyhet så här långt.
Inlägg: 1166683
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T: Tråkigt, tråkigt han är ju kung att lyssna på i slutspelet. Vilken inlevelse den karln har.
Sv: Silly Season 09/10
T T: Detta sög verkligen!! Niklas kan få en skit tråkig match att bli spännande....
Sv: Silly Season 09/10
T T: Wow, så Viasat ska försöka ta över NHL också. Lasse Kinch kommenterandes NHL-hockey, tillåt mig gapskratta.