T T: Wow, så Viasat ska försöka ta över NHL också. Lasse Kinch kommenterandes NHL-hockey, tillåt mig gapskratta.
Inlägg: 1166684
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
ja väldigt synd att Holmgren lämnade tyckte han var en av dom bättre på canal plus. Och visat verkar ju ta över a.l hockey nu tyvär. Tycker Canal plus gör mycket bättre sportsändningar än vad Visat gör också och sen att Kinch ska komentera Nhl hockey är också fel. Då lär man ju somna framför tvn.