Paddan: Ja det känns skit. ES har dom kvar men sen då?
Själv har jag aldrig gillat Viasat men om man nu ska se internationell hockey måste man ta hela paket nu då? :/ Räcker med Viasat hockey för mig fast jag tänker nog kolla på espn så då slipper jag det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Själv har jag aldrig gillat Viasat men om man nu ska se internationell hockey måste man ta hela paket nu då? :/
Räcker med Viasat hockey för mig fast jag tänker nog kolla på espn så då slipper jag det.