Hahl Bundy: Skulle gärna haft Viasat Motor för att få F1 och MotoGP, men kabelbolaget erbjuder bara C+.
Inlägg: 1167045
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Paddan: Jag har bara C+ jag med.
Tänker inte köpa nå boxar till o annat elände bara för att få in Viasat som inte ligger i utbudet.
Tänker inte köpa nå boxar till o annat elände bara för att få in Viasat som inte ligger i utbudet.