Inlägg: 1169474
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Det låter ju bra! Jag hoppas att det går riktigt bra för honom hos er. Inte i matcherna mot Brynäs såklart , men utöver det! ;) Det är han värd!
"Av det lilla jag har sett av Lindbäck har han varit grymt bra under träningarna. Både Lindbäck och Åkerlund håller bra elitserieklass. "