fettsteffe: Det låter ju bra! Jag hoppas att det går riktigt bra för honom hos er. Inte i matcherna mot Brynäs såklart , men utöver det! ;) Det är han värd!
Inlägg: 1169475
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MarcusElving: Hoppas vi med, men inte så bra så att ni snor tillbaks han nästa år eller till och med så bra så att NHL roffar åt sig han..