Inlägg: 1171328
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så kan det vara läge att köpa förköp, iallafall till derbyt.
Se bild 16 på länken.. bortastå är inte direkt stort nu.
Se bild 16 på länken.. bortastå är inte direkt stort nu.
Lite trist att det inte verkar ha förevigats på tuben..