actionleif: Det blir inga jumbo flaggor där inte.. Fan jag som hade tänkt mig lite tifo där.. Blir inte av med det alltså, fy fan va litet det var
Inlägg: 1171335
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
"Jag hatar fransmän", som Tomas Ros säkert kan vinkla den här artikeln till.
Inte heller denna gång är ST på plats utan man lär väl göra exakt samma sorts artikel idag eller senare i veckan, på sin höjd.
Inte heller denna gång är ST på plats utan man lär väl göra exakt samma sorts artikel idag eller senare i veckan, på sin höjd.