Inlägg: 1171888
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: I år vet jag ej men i fjol sprang alla i Timrå Coopertestet under 12 minuter. Inklusive Lotvonen :P
Sv: Apropå nånting...
....så tror jag att det kommer att bli lite WO matcher i vinter pga Svininfluensan.
Vi är först ut, det är ju inget att bli förvånad över i såna fall. :)
Vi är först ut, det är ju inget att bli förvånad över i såna fall. :)
"Modo har lagt tyngdpunkt på att bli starkare och uthålligare.
Bland annat är det krav på fina resultat i löpning och styrkeövningar.
– Vi hade ingen spelare som sprang cooper-testet över 11.30, det är bra, säger Zuccarello Aasen."
Det jag undrar över är: Kör Timrå coopertestet o isåfall hur ligger vi till jämfört med 11.30? Är alla under där oxå?