Inlägg: 1171915
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
..så hade man ju blivit riktigt orolig om Niinimaa gått till Timrå o säger så här.
Men nu är det H-Vi så då kan dom ju andas ut :)
Men nu är det H-Vi så då kan dom ju andas ut :)
Länkar:
http://hockeykanalen.se/1.1157747/2009/08/24/hv_s_niinimaa_mitt_forsta_mal_ar_att_halla_mig_skadefri
http://hockeykanalen.se/1.1157747/2009/08/24/hv_s_niinimaa_mitt_forsta_mal_ar_att_halla_mig_skadefri
Vi är först ut, det är ju inget att bli förvånad över i såna fall. :)