Inlägg: 1176486
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Kan känna en aning missundsamhet, ja till o med avundsjuka på en del håll här inne...Jag kan säga så mkt, att jag tycker att både Brynäs o Luleå visar en
jäkla framtidtro och tydliga signaler till både sponsorer och supportrar.
Vad har ledningen för TIK gjort ända sedan serien tog slut i våras (Vi ska spara-Inga pengar-Lite årskort-Lågkonjunktur mm) Otroligt opsykologiskt o inte ett dugg säljande!
In med lite nytänkande innan det är för sent!
Kan känna en aning missundsamhet, ja till o med avundsjuka på en del håll här inne...Jag kan säga så mkt, att jag tycker att både Brynäs o Luleå visar en
jäkla framtidtro och tydliga signaler till både sponsorer och supportrar.
Vad har ledningen för TIK gjort ända sedan serien tog slut i våras (Vi ska spara-Inga pengar-Lite årskort-Lågkonjunktur mm) Otroligt opsykologiskt o inte ett dugg säljande!
In med lite nytänkande innan det är för sent!
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jag tror inte att Brynäs kommer att be medlemmarna om hjälp fler gånger faktiskt. Det var ett unikt tillfälle att värva en spelare som man varit ute efter i flera års tid. Det lyckades och Brynäsarna är nöjda och glada. Eftersom medlemmarna har ställt upp och bidragit så tycker nog majoriteten att det var en bra metod. Händer det igen, vilket jag inte tror, så är det en helt annan femma. Då kan jag börja funder jag med. Så länge det inte sätts i system så surar inte jag.
Nästa gång är nog inte medlemmarna lika liberala, tålmodiga och förstående. Jag hoppas för Sundlövs skull att han har väldigt bra och godtagbara skäl till att hålla på så här...
Annars bör han nog se sig om efter ett annat jobb.