1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176496

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jag tror inte att Brynäs kommer att be medlemmarna om hjälp fler gånger faktiskt. Det var ett unikt tillfälle att värva en spelare som man varit ute efter i flera års tid. Det lyckades och Brynäsarna är nöjda och glada. Eftersom medlemmarna har ställt upp och bidragit så tycker nog majoriteten att det var en bra metod. Händer det igen, vilket jag inte tror, så är det en helt annan femma. Då kan jag börja funder jag med. Så länge det inte sätts i system så surar inte jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
MarcusElving: Ok jag köper ditt resonemang men jag tycker fortfarande att det ha kunnat skötas snyggare. Och skulle det som sagt var hända igen så var så säker på att jag kommer skaka liv i debatten igen. Tills dess lägger jag locket på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.