Inlägg: 1176864
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
arnio: Det vore betydligt trevligare om du orkar besvara Kerstin K:s inlägg istället för mitt, men då kan det kanske bli lite för jobbigt för dig.
Jag menar att skriva mer än 2 meningar i rad menar jag.
Jag menar att skriva mer än 2 meningar i rad menar jag.
Skitkul