1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176869

Sv: Apropå nånting...
arnio: Det vore betydligt trevligare om du orkar besvara Kerstin K:s inlägg istället för mitt, men då kan det kanske bli lite för jobbigt för dig.

Jag menar att skriva mer än 2 meningar i rad menar jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: "arnio: Det vore betydligt trevligare om du orkar besvara Kerstin K:s inlägg istället för mitt, men då kan det kanske bli lite för jobbigt för dig.

Jag menar att skriva mer än 2 meningar i rad menar jag."

Du ställde en fråga till mig, det gjorde inte Kerstin K så följaktligen så finns det ingen fråga från henne att besvara.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Undrar om han inte är finne den där och de har ju som bekant lite svårt med b och p och en och ett.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer