Knylan: Det håller jag fullständigt med om. En Banderoll med texten "Vissa har hjärta, andra en pacemaker" och så en ny flagga där man har ett porträtt utav Pär Styf.
Inlägg: 1177410
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: 2Det håller jag fullständigt med om. En Banderoll med texten "Vissa har hjärta, andra en pacemaker" och så en ny flagga där man har ett porträtt utav Pär Styf."
Eller varför inte en baneroll där det står:
"Vissa har smak andra håller på Timrå" också ett stort timråemblem
Eller varför inte en baneroll där det står:
"Vissa har smak andra håller på Timrå" också ett stort timråemblem
Sv: Apropå nånting...
Spek, spek, spek, sicket jidder här är. Släpp pucken nu domarskrälle, jag tyar snart icke längre, så får vi se vad det kommer jiddras om när det finns substans att ta av...
FORZA TIK.......alltid, alltid.........
FORZA TIK.......alltid, alltid.........